Hertog Jan wist het leven te vieren. Heerlijke hapjes, een goed glas bier en fijne mensen om je heen. Dat vind je ook op het Kerstevent op de Hertog Jan brouwerij. Geniet in het weekeind van 16 en 17 december van exclusieve smaken in een sfeervolle ambiance. Sneeuw kunnen we je niet beloven. Maar wel een keur aan lekkere dingen. En vooral heerlijke bieren.

Hoogtepunt op dit evenement is natuurlijk een bezoekje aan de mobiele brouwerij op deze gastronomische kerstmarkt. Nestorbrouwer Gerard van de Broek presenteert daar met meesterbrouwer Micha Peute en hun collega-brouwer Rob Ulijn een exclusief bier. Welke smaak dat is, blijft tot het evenement nog een verrassing. Maar een ding is zeker: die smaak proef je van je leven niet meer. Want dit exclusieve bier is maar in een kleine hoeveelheid door dit drietal gebrouwen.

In de afgelopen jaren hebben onze meesterbrouwers diverse speciaalbieren gebrouwen. Daarvan legden ze steeds een aantal flessen weg in onze eigen kelders. Speciaal voor dit evenement zullen wij een aantal exclusieve bieren uit onze kelder aan bieden bij onze Speciaalbierbar op ons kerstevenement. Heb je altijd al dat ene Vatgerijptbier, of dat heerlijke Proeftuinbier van vorig jaar willen proeven? Kom maar eens kijken.

De echte Hertog Jan-liefhebber weet het inmiddels: er is niets zo lekker als het combineren van een van onze bieren met een lekker hapje. Hartig of juist zoet, probeer het zelf maar eens. Er is van alles op ons Kerstevent. Een vers gegrilde braadworst. Chocolade met smaken van ons Weizener, bonbons met Grand Prestige. Maar ook heerlijke kazen, die perfect combineren met het beste uit onze brouwerij.

Mocht je nog op zoek zijn naar een mooi kerstgeschenk, dan kun je ook hier terecht. Kom maar eens kijken wat Rustique te bieden heeft. Wil je echt iets speciaals? Koop dan een vatdeksel van een van onze Vatgerijptvaten, exclusief gesigneerd door onze meesterbrouwer Micha Peute.

Geniet verder op ons Kerstevent met een goed glas bier aan de bar in onze sfeervolle feesttent en maak ter herinnering aan die mooie dag nog een leuke foto bij de Photo-booth. Deel deze foto en wellicht wordt jij win je wel iets heel leuks!

De brouwerij kun je alleen bezoeken als je een rondleiding hebt geboekt, het terrein van de brouwerij is vrij toegankelijk.

Boek een rondleiding

Kerstmarkt: 10:30 tot 19:00 10:30 tot 19:00
Rondleidingen (vooraf boeken): 10:45 tot 17:00
Brouwerijwinkel: 11:00 tot 18:30

Kosten rondleiding
Volwassenen (18+): € 15,95
Kinderen 12-17: € 7,95
Tot 12 jaar: gratis

LET OP! PARKEERMOGELIJKHEID IS BEPERKT BIJ DE BROUWERIJ.

Let op: beperkte parkeergelegenheid bij de brouwerij. Vanaf de voorzijde van de parkeerplaats bij de Kasteeltuinen in Arcen rijdt een gratis pendelbus van en naar de brouwerij.

Het is aan te raden om met het openbaar vervoer te komen. Vanuit Station Venray en Station Venlo gaat buslijn 83 naar de brouwerij. Stap uit bij de bushalte Veer Broekhuizen in Arcen.

Boek een rondleiding