Proef de Zomer

Op een mooie zonnige dag in Augustus waren wij als verzamelaars vereniging te gast bij onze favoriete brouwerij in Arcen.Hier werd op deze dag weer hun “Pluk de Zomer” gehouden. Wij mochten hier met een kraam staan om onze Hertog Jan spullen aan de man te brengen.Wij stonden op een mooie plaats op het terrein en dat hebben we geweten. Wij hadden zelf heel wat artikelen mee gebracht en Jaap en Liesbeth van Huigenbosch  hadden ook veel mee gebracht en de opbrengst van hun verkoop werd geschonken aan onze vereniging.Omdat wij als enige standhouder nieuwe en oude spullen verkochten was het de gehele dag een drukke bedoening aan onze kraam.Wij zijn de dames, Liesbeth, Dolinda en Marianne dankbaar dat zij tijdens de verkoop op de benen hebben gestaan en door hun enthousiasme heel wat hebben kunnen verkopen.De dag heeft onze clubkas heel wat opgeleverd en daar zijn wij als bestuur zeer dankbaar voor.De dames hebben voor hun inspanning tijdens de verzamelaarsdag en leuke attentie hiervoor gekregen.Al met al reden om het in 2023 als de brouwerij dit nogmaals gaat organiseren om dit weer te doen.Hopelijk met meer bezoek van de leden van onze vereniging.De foto’s zijn gemaakt door Rianne Bekkers en Dick Nijland.