28-07-2019

Proef de zomer

Op zondag 28 juli organiseerde men bij de Hertog Jan Brouwerij voor het eerst Proef de Zomer. Doel was het promoten van hun zomerse bieren, Enkel, Bastaard en Weizener.

Onze vereniging werd uitgenodigd om aan deze manifestatie deel te nemen om zo onze vereniging te promoten.

Natuurlijk hebben wij deze kans met beide handen aangegrepen om onze vereniging onder de aandacht te brengen van de bezoekers deze dag.Niet alleen door de verkoop van de oude glazen die nog in behoorlijke aantallen in ons bezit zijn, maar ook de verschillende artikelen die voor deze gelegenheid gemaakt waren zoals hang, schemerlampen, olielampen en olie/azijn stellen.

Voor onze clubkas is deze dag heel goed verlopen. Hoeveel het ons heeft opgebracht is op dit moment nog niet helemaal bekend. Er moeten nog wat kosten af, maar er blijft een aanzienlijk bedrag over.

Graag willen wij Roel Nelissen, Commercieel Coördinator van Hertog Jan bedanken voor de uitnodiging, de goede organisatie en verzorging die hij ons heeft gegeven, zodat we van deze dag met elkaar tot een succes konden maken.