Op 1 en 2 juli organiseert Hertog Jan het Hertog Jan Zomerfestival bij de mooie brouwerij in Arcen. In de brouwerij verzorgen ze een speciale rondleiding die volledig in het teken staat van onze Weizener, Grand Pilsener en de Lentebock. Boek vooraf een rondleiding en kom meer te weten over de achtergrond van deze veelzijdige bieren.

Op de dag zelf kun je bij de entree van de brouwerij een lezing boeken over de Hertog Jan  Weizener en leer hoe je dit bier ideaal met eten kan combineren. Daarnaast zijn er op het terrein bij de brouwerij diverse activiteiten en kun je onze Meesterbrouwer Micha Peute en Nestorbrouwer Gerard van den Broek alles vragen over onze bieren bij de mobiele brouwerij.

De brouwerij is beiden dagen enkel te bezoeken als je vooraf een rondleiding geboekt hebt. Het terrein met alle overige activiteiten is vrij toegankelijk.
Voor de proeftuinleden hebben we deze dagen een extra verassing. Hou hiervoor je mailbox in de gaten! Interesse in de Proeftuin van Hertog Jan? Klik hier voor meer informatie.

Hopelijk mogen we jou op zaterdag 1 juli en zondag 2 juli verwelkomen in Arcen om samen te proosten op de zomer. Wegens grote interesse in het brouwerij bezoek is een aanmelding voor beide dagen noodzakelijk. Boek je rondleiding op onze website voor €9,95 per persoon, kies je gewenste tijd en plaats je boeking.

Hertog Jan Verzamelaars vereniging
Kom je ook gezellig bij ons langs? We staan er dit jaar met een kraam vol leuke spullen en Hertog Jan Artikelen. Zien we je daar?

Boek een rondleiding

Evenement 1 & 2 juli: 10:30 tot 19:00
Rondleidingen (vooraf boeken): 10:45 tot 17:00
Brouwerijwinkel: 11:00 tot 18:30

Kosten rondleiding
Volwassenen (18+): € 9.95
Kinderen 11-17: € 9.95
Tot 11 jaar: gratis

LET OP! PARKEERMOGELIJKHEID IS BEPERKT BIJ DE BROUWERIJ.

We raden je aan om bij de Kasteeltuinen in Arcen te parkeren. We zullen gedurende de dag een pendelbus op en neer laten rijden tussen het parkeerterrein van de Kasteeltuinen en de Hertog Jan Brouwerij. Opstappen bij de Kasteeltuinen aan de voorzijde van de parkeerplaats.

Adres Hertog Jan Brouwerij: Kruisweg 44, 5944 EN Arcen
Adres Parkeerterrein Kasteeltuinen: Lingsforterweg 26, 5944 EN Arcen
Pendelbussen rijden tussen: 10:15 – 19:30

Parkeerkosten bij de Kasteeltuinen bedraagt €6,00 per dag.

Daarnaast kun je natuurlijk ook met het openbaar vervoer komen. Vanuit station Venray en Station Venlo gaat buslijn 83 naar de brouwerij, stap uit bij bushalte Veer