Wie

Wij zijn gepassioneerde verzamelaars met een liefde voor Hertog Jan

Onze Verzamelaars Vereniging bestaat uit een groep mensen met een voorliefde voor bier, verzamelen en het merk Hertog Jan. Deze gezamenlijke liefde delen we onder andere met elkaar op jaarlijkse verzamelaarsdagen. Op deze dagen delen we de passie voor het merk en ruilen, verkopen of kopen we Hertog Jan items van elkaar om zo elkaars collectie te verrijken.

Hiernaast proberen we onze gezamenlijke collectie van Hertog Jan spullen digitaal in kaart te brengen, om zo een goed beeld te krijgen van wat er allemaal te vinden is. En onze collectie op deze site zo groot mogelijk te maken.

Mocht je een Hertog Jan item in je bezit hebben die nog niet op deze site staat, dan zouden we graag met je in contact komen. We plaatsen er graag een foto van op onze site, inclusief naam vermelding uiteraard.

onvoorwaardelijke liefde

Hertog Jan is meer dan ‘gewoon’ een merk

Voor velen van ons is Hertog Jan meer dan alleen een merk. We zijn ware ambassadeurs en delen deze passie graag met andere liefhebbers. We dragen ons steentje graag bij aan het bewaken van de ‘heritage’ van het merk en de spullen die daarbij horen.

ECHTE BIERLIEFHEBBERS

De vereniging door de jaren heen

We hebben inmiddels al heel wat verzamelaarsdagen en excursies naar leuke evenementen mogen organiseren. Hieronder vind je een visueel overzicht van een aantal van deze dagen.