Zaterdag 1 oktober 2022

Hertog Jan verzamelaarsdag. ’S Morgens rond 10.00 verzamelen voor het openluchtmuseum in Arnhem (voor mij denk ik meer dan 30 jaar geleden).  Hier kregen we allemaal een lunchpakket uitgereikt in een mooie tas van de verzamelaarsvereniging.

In groepjes gaat ieder zijn weg door het park. Jammer van de regen ’s morgens, maar dat werd ’s middags door de zon weer ruimschoots goedgemaakt. Een leuke dag door het park van maalmolen, smidse en allerlei andere woningen langs de bierbrouwerij. Even een biertje proeven en dat smaakte wel. Je kon ook een rondje met een oude tram door het park en bij de ingang was een bijzonder interessante “Canon van Nederland”. Rond half vier vertrok iedereen weer richting Arcen.

Op de Brouwerij onder het genot van een heerlijk biertje ook genoten van een heerlijk buffet. Na het eten nog even een rondleiding door het museum van Gerard in de Brouwerij (was Top)  Onder het gezellig kletsen en genieten van een biertje weer een fantastisch geregelde verloting met mooie unieke prijzen gespeeld.

Al met al een was het een gezellige/ontspannen mooie dag. Op naar de volgende.