De herfst staat weer voor de deur, het seizoen van het bockbier; het eerste bier dat voor de herfst gebrouwen wordt van de nieuwe hop- en gerstoogst. In Arcen wilden we dat ook, zo’n mooi bockbier, maar dan natuurlijk wel geheel op eigen wijze. Zo brouwden wij het eerste Nederlandse bockbier bovengistend in plaats van ondergistend en daar zijn we nog steeds erg trots op. Het resultaat delen we maar al te graag met jullie.

Speciale Bockbier rondleiding
De aftrap van het bockbierseizoen is traditiegetrouw in oktober. Op zaterdag 29 en zondag 30 oktober staan de rondleidingen dan ook geheel in het teken van ons Hertog Jan Bockbier. Je proeft uiteraard ons Hertog Jan Bockbier van dit seizoen, maar ook zullen we je verrassen met andere manieren om te genieten van een herfstbock.

Tijdens de Hertog Jan Bockbier rondleiding van een uur leer je alles over de geschiedenis van bockbier, de ingrediënten en het brouwproces. We laten je ook genieten van al het moois dat ons bockbier te bieden heeft. De prijs voor deze exclusieve bockbier beleving is €19,95,- p.p.

Wil je zeker zijn van een plek in deze speciale rondleiding? Reserveer dan via onderstaande knop.

reserveer hier